محفل گفتمان حسابداری

سالن گفتگوی حسابداران

 

بنام خداوند جان وخرد

شركت ارقام نگر

نماینده رسمی نرم افزار سپیدارسیستم

 ارائه دهنده و مجري خدمات مشروحه ذيل  :

·         خدمات ماليات بر ارزش افزوده ،عملكرد وتحریردفاتر قانونی واظهارنامه های مالیاتی

·      خدمات مالي و حسابداري (طراحي وپياده سازي سيستم هاي مالي وصنعتي،بهای تمام شده،تهيه صورتهاي مالي و گزارشهای مدیریتی  ) وبروز رسانی اطلاعات

·         خدمات حسابرسي داخلي وبازرس قانوني( توسط حسابداران مستقل ورسمی).

  • مشاوره وارائه خدمات مالياتی ،مالی وحسابداری  بصورت ساعتی ،پاره وقت و پيمانی بصورت سالیانه.
  • تهیه فهرست بهاء
  • آموزش ونشکیل کلاسهای کاربردی نرم افزار سپيدارسيستم.

·         نماينده رسمي فروش نرم افزارهاي جامع حسابداري گروه همكاران سيستم وسپیدارسیستم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نگاهی اجمالی بر نرم افزار سپیدارسیستم:

«سپيدارسيستم عضو گروه همکاران سيستم»

راهکار ویژه برای ساماندهی وضعیت مالی کسب وکارهای چابک

نرم افزار سپیدارسیستم شامل بسته های:

·         حسابداری با تفضیلی شناور- دریافت وپرداخت – فروش – انبارداری وخرید- حقوق ودستمزد- خرده فروشی – نرم افزار فروشگاهی– زیرسیستم ارزی – زبان دوم – تحت شبکه و...را ارائه میدهد .

برخی ازویژگیها:

·         موردتائید وزارت دارائی می باشدومی توانیم ماهیانه  یک سندکل جهت تنظیم دفاترقانونی خود بصورت  اتوماتیک استخراج نمائیم .

·         تهیه گزارشهای قانونی مانند مالیات برارزش افزوده ، مالیات حقوق ، گزارش خرید وفروش فصلی وتهیه لیست بیمه تامین اجتماعی .

·         تهیه گزارش اظهارنامه مالیات برارزش افزوده بصورت کاملاً اتوماتیک

مرکز هزینه پذیر بودن ، تهیه صورتهای مالی ، ارسال گزارش به انواع فرمتهاي رايج: اكسل ، پي دي اف ،تكست

مدیریت وضعیت فعالیت های مهم روزانه از قبیل چک های دریافتی وپرداختی سررسید شده ،نزد بانک وصول نشده ،تعهدات آتی وجریان وجوه نقد و....بصورت نمایش درصفحه کارتابل.

·         پشتیبانی محصول بصورت سرویس اینترنتی ،تلفنی و حضور درمحل وتا شش ماه رایگان .

·         آموزش ونشکیل کلاسهای کاربردی نرم افزار سپيدارسيستم.

·        

·     

همچنین معرفی محصول ویژه ما برای شما یک نسخه حسابداری برای معرفی 15 شرکت در یک بسته بصورت کاملاً مجزا وبسته ویژه فروشگاهی تقدیم شما می گردد

از علاقمندان جهت همکاری درزمینه فروش محصول، درسراسرکشور با مزایای عالی دعوت به همکاری  می نمائیم.

شماره هاي تماس جهت پاسخگوئي ومشاوره :

شماره تماس دفترفروش :

۸۸۹۹۸۶۳۹-021

6451187-0919     و    3340740-0938

شماره تماس جهت دریافت خدمات حسابداری ومالی :

3348484-0938  و    9012877-0936

شماره تماس جهت مشاوره:

4988124-0912

 

بااحترام - شرکت ارقام نگر

 

 


برچسب‌ها: سپیدارسیستم, ارائه خدمات سپیدارسیستم, نرم افزار سپیدار, آموزش سپیدار, خدمات مالی
نوشته شده در دوشنبه 4 اردیبهشت1391ساعت 0 قبل از ظهر توسط رودکی| |

آموزش جامع  نرم افزار حسابداری سپیدارسیستم ، بصورت کاملاٌ کاربردی حتی در محل  کارشما(گروهی وانفرادی)

و پشتیبانی نرم افزار با نازل ترین قیمت .

فروش ویژه محصولات سپیدارسیستم با قیمتی استثنائی

شماره هاي تماس جهت پاسخگوئي ومشاوره :
شماره تماس دفترفروش :
88۹۹۸۶۳۹-021
6451187-0919 و 3340740-0938
شماره تماس جهت دریافت خدمات حسابداری ومالی :
3348484-0938 و 9012877-0936
شماره تماس جهت مشاوره:
4988124-0912


برچسب‌ها: سپیدارسیستم, ارائه خدمات سپیدارسیستم, نرم افزار سپیدار, آموزش سپیدار, خدمات مالی
نوشته شده در دوشنبه 4 اردیبهشت1391ساعت 0 قبل از ظهر توسط رودکی| |

 

از علاقمندان جهت همکاری درزمینه فروش ونمایندگی نرم افزار حسابداری سپیدارسیستم ، درسراسرکشور با شرایط عالی دعوت به همکاری می نمائیم.



شماره هاي تماس جهت پاسخگوئي ومشاوره :
شماره تماس دفترفروش :
۸۸۹۹۸۶۳۹-021
6451187-0919 و 3340740-0938
شماره تماس جهت دریافت خدمات حسابداری ومالی :
3348484-0938 و 9012877-0936شماره تماس جهت مشاوره:
4988124-0912


برچسب‌ها: سپیدارسیستم, ارائه خدمات سپیدارسیستم, نرم افزار سپیدار, آموزش سپیدار, خدمات مالی
نوشته شده در دوشنبه 4 اردیبهشت1391ساعت 0 قبل از ظهر توسط رودکی| |

قابل توجه حسابداران، موسسات ،شرکتها ی حسابداری وحسابرسی وسایر اشخاص حقیقی وحقوقی

به اطلاع می رساند شرکت سپیدارسیستم عضو گروه شرکتهای همکاران سیستم از علاقمندان در زمينه معرفي و فروش نرم افزارهای جامع ویکپارچه حسابداری اين شرکت (سپیدارسیستم ) با شرایطی ویژه درسراسرکشوردعوت به همکاري بعمل  مي آورد.

شماره های تماس جهت پاسخگوئی:

88۹۹۸۶۳۹-021

4988124-0912

3348484-0938

 


برچسب‌ها: سپیدارسیستم, ارائه خدمات سپیدارسیستم, نرم افزار سپیدار, آموزش سپیدار
نوشته شده در دوشنبه 4 اردیبهشت1391ساعت 0 قبل از ظهر توسط رودکی| |

بنام خداوند جان وخرد

شركت ارقام نگر

نماینده رسمی نرم افزار سپیدارسیستم

 ارائه دهنده و مجري خدمات مشروحه ذيل  :

·         خدمات ماليات بر ارزش افزوده وعملكرد وتحریردفاتر قانونی

·      خدمات مالي و حسابداري (طراحي وپياده سازي سيستم هاي مالي وصنعتي،بهای تمام شده؛تهيه صورتهاي مالي و گزارشهای مدیریتی  ) وبروز رسانی اطلاعات

·         خدمات حسابرسي داخلي وبازرس قانوني( توسط حسابداران مستقل ).

آموزش نرم افزار سپيدارسيستم درمحل .

·         نماينده رسمي فروش نرم افزارهاي جامع حسابداري گروه همكاران سيستم.

  • مشاوره وارائه خدمات مالياتی ،مالی وحسابداری  بصورت پاره وقت و پيمانی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نگاهی اجمالی بر نرم افزار سپیدارسیستم:

«سپيدارسيستم عضو گروه همکاران سيستم»

راهکار ویژه برای ساماندهی وضعیت مالی کسب وکارهای چابک

نرم افزار سپیدارشامل بسته های:

·         حسابداری با تفضیلی شناور- دریافت وپرداخت – فروش – انباروخرید- حقوق ودستمزد- خرده فروشی – زیرسیستم ارزی – زبان دوم – تحت شبکه و...

برخی ازویژگیها:

·         موردتائید وزارت دارائی می باشدومی توانیم ماهیانه  یک سندکل جهت تنظیم دفاترقانونی خود بصورت  اتوماتیک استخراج نمائیم .

·         تهیه گزارشهای قانونی مانند مالیات برارزش افزوده ، مالیات حقوق ، گزارش خرید وفروش فصلی وتهیه لیست بیمه تامین اجتماعی .

·         مدیریت وضعیت فعالیت های مهم روزانه از قبیل چک های دریافتی وپرداختی سررسید شده ،نزد بانک وصول نشده ،تعهدات آتی وجریان وجوه نقد و....بصورت نمایش درصفحه کارتابل.

·         پشتیبانی محصول بصورت سرویس ریموت ،تلفنی و حضور درمحل .

·         آموزش درمحل

همچنین معرفی محصول ویژه ما برای شما یک نسخه حسابداری برای معرفی 15 شرکت در یک بسته بصورت کاملاً مجزا وبسته ویژه فروشگاهها تقدیم شما می گردد.

از علاقمندان جهت فروش محصول درسراسرکشور دعوت به همکاری می نمائیم.

شماره هاي تماس جهت پاسخگوئي ومشاوره :

شماره تماس دفترفروش :

6451187-0919

و

3340740-0938

شماره تماس جهت دریافت خدمات حسابداری ومالی :

3348484-0938

و۰۲۱۸۸۹۹۸۶۳۹

9012877-0936

شماره تماس جهت مشاوره:

4988124-0912

 

بااحترام - شرکت ارقام نگر

 

نوشته شده در پنجشنبه 10 فروردین1391ساعت 1 قبل از ظهر توسط رودکی| |

برخی ازويژگيهای نرم افزارهاي سپيدار سيستم شامل :

حسابداري/ خزانه داري / خريد وانبار / فروش/ خرده فروشي / فروشگاهي /دوزبانه /ارزي / رديابي كالا/دو واحدي / تحت شبكه 

از مهمترين ويژگيهاي نرم افزارسپيدارسيستم مي توان به :

كدينگ استاندارد سازمان حسابرسي جهت شركتهاي توليدي – بازرگاني وخدماتي

سطح تفضيلي شناور

مركز هزينه پذير بودن

تهيه و چاپ انواع گزارشهاي قانوني جهت وزارت دارائي ، بيمه

تهيه گزارشات مالي مديريتي بهمراه گراف

 تهيه صورتهاي مالي

طراحي وتهيه گزارشات خاص و گزارش سازي بشيوه اي بسيار آسان

ارسال گزارش به انواع فرمتهاي رايج: اكسل – پي دي اف – تكست

حق دسترسي مديريت به هر يك از كاربران

تهيه اظهارنامه ارزش افزوده ،‌صدور اسناد تجميعي، براي نوشتن دفاتر قانوني براساس آيين نامه ثبت دفاتر مكانيزه وزارت دارائي سند كل صادر مي كند

ثبت اتوماتيك اسناد حسابداري از ساير سيستم ها ، مغايرت گيري اتوماتيك صورتحساب بانكها.تهيه انواع گزارشات درخصوص چكهاي دريافتي و پرداختي و آلارم درخصوص سررسيد و آخرين وضعيت چك ها ، يادآوري يادداشتهاي روزانه

قابليت پذيرش چند شركت برروي يك نسخه نرم افزار

 تيهه ديسكت براي بانكها و بيمه - پشتيباني بصورت تلفني ،پشتيباني بصورت سرويس ريموت وآنلاين و... و بسياري از وي‍ژگيهاي ديگر خاص اين محصول همكاران سيستم مي باشد.

ارسال بسته هاي نرم افزار به كليه نقاط ايران بصورت رايگان دركوتاهترين زمان .

جهت سفارش خريد ويا دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:



124  88 49 - 0912

84 84 334 -0938

187 51 64 0919     شماره نمايندگی ما در: شهريار،انديشه ، شهرقدس ، فرديس،مارليک وتوابع  


ويابرای کسب اطلاعات بيشتر درخصوص شرکت سپيدار و محصولات آن ميتوانيد به نشانی:

http://sepidarsystemm.blogfa.com

 http://nima110.blogfa.com

  مراجعه نماييد

همچنين ازعلاقمندان به همكاري درزمينه فروش نرم افزار سپيدار درتهران وكليه شهرستانها دعوت به همكاري

مي گردد.

با تشكر رودكي

نوشته شده در پنجشنبه 7 مهر1390ساعت 1 بعد از ظهر توسط رودکی| |


نرم افزارهاي سپيدارشامل :

حسابداري/

خزانه داري /

خريد وانبار /

فروش/

خرده فروشي /

فروشگاهي /

دوزبانه /ارزي / رديابي كالا/دو واحدي / تحت شبكه  

از مهمترين ويزگيهاي نرم افزارسپيدارسيستم مي توان به :

كدينگ استاندارد سازمان حسابرسي جهت شركتهاي توليدي – بازرگاني وخدماتي /

.سطح تفضيلي شناور /

مركز هزينه پذير بودن /

تهيه و چاپ انواع گزارشهاي قانوني جهت وزارت دارائي ، بيمه /

تهيه گزارشات مالي مديريتي بهمراه گراف بصورت بسيار ساده/

 تهيه صورتهاي مالي

طراحي وتهيه گزارشات خاص و گزارش سازي بشيوه اي بسيار آسان/

ارسال گزارش به انواع فرمتهاي رايج: اكسل – پي دي اف – تكست/

حق دسترسي مديريت به هر يك از كاربران/

تهيه اظهارنامه ارزش افزوده ،‌صدور اسناد تجميعي، براي نوشتن دفاتر قانوني براساس آيين نامه ثبت

دفاتر مكانيزه وزارت دارائي سند كل صادر مي كند/

،ثبت اتوماتيك اسناد حسابداري از ساير سيستم ها ، مغايرت گيري اتوماتيك صورتحساب بانكها.تهيه

انواع گزارشات درخصوص چكهاي دريافتي و پرداختي و آلارم درخصوص سررسيد و آخرين

وضعيت چك ها ، يادآوري يادداشتهاي روزانه /

قابليت پذيرش چند شركت برروي يك نسخه نرم افزار/

 تيهه ديسكت براي بانكها و بيمه/

پشتيباني بصورت تلفني ،پشتيباني بصورت سرويس ريموت وآنلاين و... و بسياري از وي‍ژگيهاي ديگر خاص اين محصول همكاران سيستم مي باشد.

نوشته شده در سه شنبه 22 شهریور1390ساعت 5 بعد از ظهر توسط رودکی| |

 

اطلاعاتي درمورد سپيدارسيستم

با سپيدار كسب‌و‌كار خود را بهتر اداره كنيد.
سپيدار پاسخ همكاران سيستم است به نياز شما براي مستندسازي، مديريت و ساماندهي يكپارچه‌ي اطلاعات در بازار رقابتي كسب وكارهاي كوچك.

توسعه‌ي آي ‌تي رمز برتري شركت‌ها در بازار رقابتي امروز است. سپيدار راهكار جامع مالي، اداري و بازرگاني همكاران سيستم براي كسب وكارهاي كوچك است كه به پشتوانه‌ي تيم مجربي از مديران، تحليل‌گران و برنامه‌نويسان گروه همكاران سيستم،با بيش از دو دهه حضور موثر در صنعت نرم‌افزار كشور، توليد شده است.
 
اين دانش و تجربه‌ي ارزشمند، ما را قادر ساخته است كه بر اساس نيازسنجي مشتريان و با تازه‌ترين فناوري‌هاي نرم‌افزاري روز، محصولي را در اختيار شما بگذاريم كه با كاربري آسان، بدون بروز خطا، آموزش جامع چندرسانه‌اي و هزينه‌ي مناسب شما را در اداره موثرتر و كارآمدتر كسب‌و‌كارتان ياري مي‌كند.

چرا سپيدار؟
همكاران سيستم از اواخر سال 1387 در پاسخ به نياز بازار كسب‌وكارهاي كوچك به يك راهكار نرم‌افزاري يكپارچه، با كاربري آسان و قيمت مناسب، دست به توليد و ارائه‌ي چنين محصولي زد تا بتواند پاسخگوي طيف گسترده‌تري از مشتريان باشد.


محصولات سپيدار
محصولات اصلي سپيدار سيستم عبارتند از:
•    حسابداري
•    مشتريان وفروش
•    دريافت وپرداخت
•    تامين کنندگان وانبار
•    حقوق ودستمزد
اين محصولات به‌صورت يک‍پارچه و در بسته‌هاي ويژه‌ي شرکت‌هاي توليدي، بازرگاني و خدماتي ارايه مي‌شوند. دوزبانه بودن و نسخه شبکه از امكاناتي است كه همراه اين محصولات ارائه مي‌شود.

همچنين اين سيستم مورد تائيد ادارات وسازمانهاي دولتي از قبيل سازمان حسابرسي،اداره دارائي ،سازمان بيمه و بانكها مي باشد .

خدمات پس از فروش
يكي از مزيت‌هاي اصلي سپيدار کاربري آسان و عدم بروز خطاي سيستمي است كه نياز به هرگونه پشتيباني فني را به حداقل مي‌رساند. با اين وجود، ما براي اطمينان خاطر شما، خدمات پس از فروش خود را به صورت آنلاين، تلفني و نمايندگان فروش در اختيار مشتريان مي‌گذاريم.
ما موفقيت سپيدار را در گرو رضايت، موفقيت و پيشرفت مشتريان خود مي‌بينيم و استقبال كنوني مشتريان از محصولات سپيدار به ما اطمينان مي‌بخشد كه در مسير درستي هستيم.

نگاهي به برخي از امکانات عمومي‌ نرم‌افزارهاي سپيدار 

·               نصب آسان و ساده همراه با راهنما      

·               يكپارچگي و تعامل بين سيستم‌ها به منظور راحتي و صرفه جويي در ورود اطلاعات با اعمال كنترل‌هاي لازم

·               امكانات لازم براي محاسبه و تهيه گزارش ماليات بر ارزش افزوده

·               تعيين دسترسي براي هر كاربر روي هر فعاليت سيستم

·          وجود بيش از 30 فيلد اطلاعاتي اضافه براي هر فرم با قابليت تعريف و ورود اطلاعات توسط كاربر و امكان گزارش گيري از آن اطلاعات به همراه اطلاعات اصلي سيستم

·               تغيير در گزارش‌هاي سيستم توسط كاربر مجاز

·               قابليت تنظيم امكانات موجود سيستم‌ها با نياز كاربران به منظور راحتي در استفاده از نرم‌افزار

·               دسترسي ساده به فعاليتهاي پرمراجعه و جاري روزانه از طريق تنظيم "ميزكار"

·               به روز رساني محصولات به روش هاي گوناگون (سايت سپيدار ، لوح فشرده و ....)

·               شماره گذاري کليه اسناد عملياتي سيستم‌ها به صورت خودكار يا دستي

·               عمليات ارزي و تسعير آن

·               امكانات تعيين ارز پايهً سيستم از قبيل ريال، يورو، دلار، پوند و ....

·               راهنماي استفاده كاربري بدون نياز به جستجو در كليه فرم‌ها

·               ارسال اطلاعات به محيط Excel

·               نمايش و ورود اطلاعات به زبان‌هاي مختلف ( فارسي، انگليسي)



جهت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس حاصل فرمائيد:

09383348484

09124988124

                                                                                                              با تشكر – رودكي

 

نوشته شده در پنجشنبه 17 شهریور1390ساعت 12 بعد از ظهر توسط رودکی| |

 

 

با سلام واحترام

      باستحضار آن  ميرساند، شركت ارقام نگرآگاهان نمايندگي رسمي فروش نرم افزارهاي جامع ويكپارچه حسابداري ومالي گروه همكاران سيستم (سپيدارسيستم ) آمادگي خود را جهت ارائه مشاوره ،فروش ،نصب وراه اندازي ،اين گروه نرم افزارها اعلام ميدارد .

 

عناوين خدمات شركت به شرح ذيل تقديم حضورتان مي گردد:

Ø      مشاوره درخصوص خريد نرم افزار متناسب با فعاليت شركت .

Ø      ارسال بسته آشنائي ، demo و برشوربه سراسر كشور بصورت رايگان .

Ø      ارسال بسته نرم افزار به سراسر كشور بصورت رايگان .

Ø      پشتيباني آنلاين .

Ø      تشكيل كلاسهاي آموزشي بصورت حضوري،تلفني و آنلاين .

نگاهي اجمالي به امكانات نرم افزار:

v    حسابداري،خزانه داري ،خريد وانبارداري،فروش ومشتريان ،حقوق ودستمزد،خرده فروشي ، ارزي، دوواحدي كالا، دوزبانه ،تحت شبكه ،تهيه گزارشهاي قانوني جهت ارائه به اداره دارائي ،بيمه و...

           و بسياري از امكانات  و گزارشگيريهاي ويژه ، خاص اين محصول مي باشد.

v  اين نرم افزارجوابگوي نيازهاي مالي وحسابداري كليه شركتهاي پيمانكاري،توليدي،بازرگاني ، كارگاهها ،اصناف و فروشگاههامي باشد.

جهت سفارش خريد ،دريافت خدمات ،ويا دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي ذيل تماس حاصل فرمائيد.

شماره هاي همراه جهت پاسخگوئي 23 ساعته :

 

  8484  334   0938 

 

 124 88  49  0912                                                                                                                 

                                                                                 با احترام

                                                                                  نادررودكي

                                                                      مديرعامل وعضو هيات مديره

نوشته شده در سه شنبه 8 شهریور1390ساعت 7 بعد از ظهر توسط رودکی| |

 

نرم افزار يكپارچه حسابداري سپيدار سيستم –عضو گروه شركت هاي همكاران سيستم

 

سپيدار ؛ راهكار جديد همكاران سيستم براي شركت ها و كسب و كارهاي كوچك

" ارقام نگرآگاهان" نمايندگي رسمي فروش "سپيدار سيستم" در تهران وشهرستانها، آمادگي خود را جهت فروش، ارائه مشاوره ، نصب و راه اندازي اين نرم افزاردرتهران وسايرشهرستانها اعلام مي دارد .

ارسال بسته هاي نرم افزار به كليه نقاط ايران بصورت رايگان .

جهت سفارش خريد ويا دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:



09124988124

09383348484


برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شرکت سپیدار و محصولات آن میتوانید به سایت سپیدار به نشانی   www.sepidarsystemm.blogfa.com  مراجعه نمایید

 

ازعلاقمندان به همكاري درزمينه فروش نرم افزار سپيدار درتهران وكليه شهرستانها دعوت به همكاري مي گردد.

 

با تشكر – رودكي

نوشته شده در پنجشنبه 3 شهریور1390ساعت 12 بعد از ظهر توسط رودکی| |

 

خدمات سپیدارسیستم

 

شركت سپیدار از طریق ارتباط تلفنی و یا از طریق سیستم اینترنتی خدمات پس از فروش خود را در سراسر ایران ارائه می‌كند. خریداران محصول به مدت شش ماه از پشتیبانی رایگان برخوردار خواهند بود و ادامه خدمات پشتیبانی پس از آن دوره در صورت نیاز مشتری در قالب عضویت در كلوب سپیدار ادامه خواهد داشت، همچنین خریداران محصولات می‌توانند علاوه بر استفاده از كتاب‌ها و لوح‌های فشرده كمك آموزشی، از آموزش رایگان حضوری در مركز آموزش این شركت استفاده كنند. · امكان به روز رسانی محصولات به روش های گوناگون (سایت سپیدار ، لوح فشرده و ....) · سایر علاقمندان و یا دانشجویان نیز می‌توانند با حضور در كلاس‌های آموزشی شركت و پس از گذراندن امتحانات حضوری، مدرك تخصصی كاربری این محصولات را گرفته و موقعیت شغلی مناسبی در زمینه های ارائه خدمات و آموزش این سیستم‌ها برای خود فراهم نمایند.

نوشته شده در پنجشنبه 6 مرداد1390ساعت 12 بعد از ظهر توسط رودکی| |

سپیدار سیستم عضو گروه شركت­های همكاران سیستم است كه خدمات نرم افزاری مخصوص شركت­ها و كسب وكارهای كوچك توليد كرده است. ويژگی‌های برجسته بسته های نرم افزاری سپيدار عبارتند از :
 - يكپارچگی و تعامل سيستم ها با  يكديگر
 - استفاده از به روز ترين نرم افزارها» پايه (NET - SQL 2008. ) در توليد سيستم ها
 - امكانات كامل ضمن سادگی در كاربرد
نوشته شده در پنجشنبه 6 مرداد1390ساعت 12 بعد از ظهر توسط رودکی| |

 

کادر فروش نرم افزارسپيدارسيستم در سراسر كشور

جهت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس حاصل فرمائيد :

09383348484

09196451187

 

نوشته شده در شنبه 1 مرداد1390ساعت 8 بعد از ظهر توسط رودکی| |

 

سپيدار سيستم محصول همكاران سيستم در بازار كسب‌و‌كارهای كوچك است

 

 

در نشست مطبوعاتی همكاران سیستم، شهریار رحیمی، مدیرعامل این شركت، سپیدار را به عنوان محصول جدید همكاران سیستم در حوزه‌ی كسب‌و‌كارهای كوچك به خبرنگاران معرفی كرد.

رحیمی گفت:  محصولات سپیدار،  در مدت كوتاه حضور خود در بازار با استقبال خوبی روبه رو شده است و سادگی در کاربری، جامع و کامل بودن سیستم‌ها، بی‌خطا بودن و استفاده ازفناوری‌های جدید برنامه‌نویسی از مزیت‌های اصلی سپیدار است.

وی افزود: عرضه سپیدار و سبد محصولات نسل سوم ، ثمره سرمایه‌گذاری‌های سنگین این شرکت در تولید محصولات نو و پاسخ به نیازهای بازار پرتقاضای امروز است.

مهدی انصاریان، قائم مقام مدیر عامل همكاران سیستم و رئیس هیئت مدیره سپیدار نیز درباره‌ی این محصول گفت: از سال 87 تا كنون قریب به هزار شركت كوچك به عنوان پایلوت اقدام به بهره‌برداری از محصول سپیدار كرده‌اند كه نتایج آن تاكنون كاملا رضایت بخش بوده، ما  تا یك ماه آینده عرضه رسمی سپیدار را  آغاز خواهیم كرد.

انصاریان كسب‌وكارهای موجود در بازار ایران را به دو دسته تقسیم كرد و گفت: ما جای خالی محصولاتی با كیفیت و در حد استاندارهای همكاران سیستم را برای شركت‌های كوچك و با هزینه‌ای كه در توان این شركت‌ها باشد كاملا احساس می‌كردیم. سپیدار در واقع پاسخ به این نیاز است.

 

 

شركت سپيدار سيستم آسيا

با سپيدار كسب‌و‌كار خود را بهتر اداره كنيد.
سپيدار پاسخ همكاران سيستم است به نياز شما براي مستندسازي، مديريت و ساماندهي يكپارچه‌ي اطلاعات در بازار رقابتي كسب وكارهاي كوچك.

توسعه‌ي آي‌تي رمز برتري شركت‌ها در بازار رقابتي امروز است. سپيدار راهكار جامع مالي، اداري و بازرگاني همكاران سيستم براي كسب وكارهاي كوچك است كه به پشتوانه‌ي تيم مجربي از مديران، تحليل‌گران و برنامه‌نويسان گروه همكاران سيستم،با بيش از دو دهه حضور موثر در صنعت نرم‌افزار كشور، توليد شده است.
 
اين دانش و تجربه‌ي ارزشمند، ما را قادر ساخته است كه بر اساس نيازسنجي مشتريان و با تازه‌ترين فناوري‌هاي نرم‌افزاري روز، محصولي را در اختيار شما بگذاريم كه با كاربري آسان، بدون بروز خطا، آموزش جامع چندرسانه‌اي و هزينه‌ي مناسب شما را در اداره موثرتر و كارآمدتر كسب‌و‌كارتان ياري مي‌كند.

چرا سپيدار؟
همكاران سيستم از اواخر سال 1387 در پاسخ به نياز بازار كسب‌وكارهاي كوچك به يك راهكار نرم‌افزاري يكپارچه، با كاربري آسان و قيمت مناسب، دست به توليد و ارائه‌ي چنين محصولي زد تا بتواند پاسخگوي طيف گسترده‌تري از مشتريان باشد.
شبكه‌ي گسترده همكاران سيستم در 22 استان كشور و تجربه ما در بازار شركت‌هاي متوسط و بزرگ،درس‌آموزي و زيرساخت‌هاي لازم را براي عرضه‌ و خدمات‌رساني موثر سپيدار در بازار كسب وكارهاي كوچك، فراهم كرده است.

محصولات سپيدار
محصولات اصلي سپيدار سيستم عبارتند از:
•    حسابداري
•    مشتريان وفروش
•    دريافت وپرداخت
•    تامين کنندگان وانبار
•    حقوق ودستمزد
اين محصولات به‌صورت يک‍پارچه و در بسته‌هاي ويژه‌ي شرکت‌هاي توليدي، بازرگاني و خدماتي ارايه مي‌شوند. دوزبانه بودن و نسخه شبکه از امكاناتي است كه همراه اين محصولات ارائه مي‌شود.

خدمات پس از فروش
يكي از مزيت‌هاي اصلي سپيدار کاربري آسان و عدم بروز خطاي سيستمي است كه نياز به هرگونه پشتيباني فني را به حداقل مي‌رساند. با اين وجود، ما براي اطمينان خاطر شما، خدمات پس از فروش خود را به صورت آنلاين، تلفني و نمايندگان فروش در اختيار مشتريان مي‌گذاريم.
ما موفقيت سپيدار را در گرو رضايت، موفقيت و پيشرفت مشتريان خود مي‌بينيم و استقبال كنوني مشتريان از محصولات سپيدار به ما اطمينان مي‌بخشد كه در مسير درستي هستيم.
عرضه‌ي سپيدار توسط
نمايندگي‌هاي فروش ويژه‌ي اين محصول در سراسر كشور انجام مي شود.

نوشته شده در پنجشنبه 30 تیر1390ساعت 7 بعد از ظهر توسط رودکی| |

 

 

1- سيستم حسابداري
اطلاعات مالي منسجم و به هنگام، نقش و تاثير عمدهاي در تصميم گيريهاي صحيح و به موقع بنگاهها دارد. نرمافزار حسابداري ميتواند علاوه بر نگهداري و كنترل حسابها، گزارش وضعيت و نتايج كليه عمليات مالي را ارائه كند.
سيستم حسابداري، به عنوان يكي از سيستمهاي يكپارچه بسته نرمافزاري سپيدار، ضمن سهولت در كاربرد امكان صدور بخش عمدهاي از فعاليت هاي مالي را به صورت خودكار فراهم مينمايد.
خلاصه اي از امكانات سيستم حسابداري
•         تعريف حساب هاي كل و معين با ويژگي هاي كنترلي
•         تغيير سرفصل حساب هاي هر سال مالي
•         صدور سند حسابداري در حالت موقت و امكان ويرايش تا قبل از دائم كردن سند
•         رديابي اطلاعات حساب ها با استفاده از اطلاعات پيگيري
•         مرتب سازي و قطعي كردن اسناد حسابداري براساس تاريخ و شماره سند
•         بستن سال مالي به صورت خودكار
•         امكان كپي كردن اسناد حسابداري مشابه
•         گزارش مرور حسابها
•         گزارشهاي تراز و دفاتر
• ارسال و دريافت اطلاعات در قالب های Text ،Excel امكا نپذير است.
• برای نوشتن دفاتر قانونی بر اساس آ یی ننامه ثبت دفاتر مکانیزه وزارت دارایی، سند کل نیز صادر میکند
• عملیات بستن حسا بهای موقت )سود و زیان( و دائم )برای انتقال مانده حساب هابه سال بعد( و در نهايت صدور سند اختتاميه را انجام مي دهد.
• ویژگی و مشخصات حساب های معین شما را همزمان به صورت ريالی و ارزی)زيرسيستم ارزي( تعیین میکند، ضمن آنکه امکان پیگیری یا ردیابی اطلاعات وماهيت حسا بها نیز فراهم است.

2- سيستم مشتريان و فروش
 فروش يكي از مهم ترين اجزاي عملكرد و در حقيقت نبض اصلي فعاليت هاي تجاري است. به همين دليل هدايت صحيح فعاليتهاي فروش و پاسخ گويي به موقع به مشتريان، بسيار حساس و سرنوشتساز تلقي ميشود.
لازمه اين امر، دسترسي به اطلاعات به روز موجوديها، ماندهي حساب مشتريان و ... ميباشد .
سيستم حاضر به عنوان يكي از سيستمهاي يكپارچه بسته نرمافزاري سپيدار ، ضمن كنترل فعاليت هاي فروش و مشتريان اطلاعات مناسبي را در اختيار استفاده كنندگان قرار ميدهد .
خلاصه اي از امكانات سيستم مشتريان و فروش
•         امكان تعريف كالا و خدمات
•         امكان تعريف قيمت كالا بر حسب نوع فروش و ارز
•         امكان صدور پيش فاكتور و تبديل آن به فاكتور فروش
•         صدور فاكتور فروش بدون پيش فاكتور
•         صدور برگ دريافت از روي فاكتور فروش
•         امكان تعريف واسط هاي فروش و انتخاب آنها در فاكتور
•         صدور فاكتور برگشتي بر مبناي فاكتور يا بدون مبنا
•         صدور صورتحساب مشتريان
•         محاسبه پورسانت  
•         صدور اسناد حسابداري فروش به صورت خودكار
•    محاسبه خودكار مبالغ ماليات بر ارزش افزوده برروي هر فاكتور و فاكتور برگشتي و تهيه گزارش ماليات و عوارض فروش
•         گزارش مرور وضعيت مشتريان و كالاهاي فروخته شده

 

3- سيستم دريافت و پرداخت


مديريت بر وجوه نقد و اسناد به منظور انجام به موقع پرداخت ها و كنترل اسناد دريافتي تا مرحله وصول يا واخواست از مهمترين دغدغه هاي صاحبان كسب و كارها و تجار ميباشد. استفاده از نرمافزار براي مديريت اسناد و حساب هاي بانكي ميتواند منجر به انجام صحيح و سريع دريافت و پرداخت و اعمال نظارت و كنترل و جلوگيري از هر گونه سواستفاده از وجوه نقد شود.
سيستم دريافت و پرداخت، به عنوان يكي از سيستمهاي يكپارچه بسته نرمافزاري سپيدار ، براي مديريت دريافتها و پرداختها، اسناد و حساب هاي بانكي توليد شدهاست .
خلاصه اي از امكانات سيستم دريافت و پرداخت
•         كنترل دريافت و پرداخت وجوه نقد و چك و كنترل واگذاري چك به غير.
•         تفكيك دريافت و پرداخت برحسب مشتري، تامين كننده و .....
•         واگذاري چك به بانك
•         وصول يا واخواست
•         دريافت از طريق دستگاه كارت خوان
•         تهيه صورت مغايرت بانكي
•         صدور اسناد حسابداري دريافت و پرداخت به صورت خودكار
•         گزارش مرور بانك و دريافت و پرداخت

  

4- سيستم تامين كنندگان و انبار


 تامين به موقع كالاها به منظور فروش يا توليد و دسترسي به اطلاعات تعدادي و ريالي انبارها جهت استفاده بهينه از موجودي كالاها يكي از مهم ترين موضوعات هر كسب و كاري ميباشد .
به دليل زياد بودن حجم ورود و خروج كالا، معمولا براي داشتن اطلاعات بههنگام از وضعيت انبار و نظارت بر آن ها، از سيستم انبار وحسابداري انبار استفاده ميشود. در اين سيستمها بايستي ارتباط نزديك و تنگاتنگ عملياتي و اطلاعاتي مابين انبار، خريد، توليد و فروش مورد توجه قرار گيرد .
سيستم حاضر به عنوان يكي از سيستمهاي يكپارچه بسته نرمافزاري سپيدار ، انتظارات مورد نياز براي كنترل و نگهداري موجودي كالاها را به خوبي برآورده ميسازد.
 خلاصه اي از امكانات سيستم تامين كنندگان و انبار
•         امكان تعريف كالا و خدمات
•         ثبت فاكتورهاي خريد جهت عطف در رسيدهاي خريد كالا
•         صدور برگ پرداخت از روي فاكتور خريد
•         صدور برگ رسيد كالا به انبار به تفكيك خريد داخلي، خريد خارجي، توليد و ساير
•         صدور برگ خروج كالا از انبار به تفكيك فروش، مصرف و ساير
•         صدور خودكار برگ خروج كالا برمبناي فاكتور فروش
•         كنترل لحظه اي يا غير لحظه اي موجودي ها
•         برگشت كالا به تحويل دهنده با امكان عطف به رسيد دريافت
•         برگشت كالا از تحويل گيرنده با امكان عطف به برگ خروج
•         محاسبه خودكار اقلام صادره (ميانگين و قيمت دستي)
•         صدور اسناد حسابداري وارده و صادره به صورت خودكار
•         صدور برگ پرداخت از روي فرم هاي رسيد خريد
•         صدور صورتحساب تامين كنندگان
•         ورود اطلاعات ماليات بر ارزش افزوده اقلام خريداري شده و تهيه گزارش ماليات و عوارض خريد
•         گزارش مرور كاردكس و موجودي تعدادي و ريالي انبارها

۵- حقوق ودستمزد


محاسبه و پرداخت حقوق و مزاياي كاركنان و نگهداري اطلاعات آنها بصورت قابل اعتماد و منظم و همچنين در دسترس بودن اطلاعات براي مراجعه هاي بعدي به آنها و ارائه گزارش به مديريت ، پرسنل و سازمان هاي مرتبط مانند بيمه تامين اجتماعي و وزارت دارايي ، از مهمترين فعاليتهاي مسئولين مالي در شركتها است . وجود سيستمي با قابليت تعريف موارد مورد احتياج و محاسبه آنها و امكان ارائه گزارش هاي متنوع ، موجب صرفه جويي قابل ملاحظه اي در زمان محاسبات و افزايش دقت گزارش ها ميشود .
سيستم حاضر به عنوان يكي از سيستمهاي يكپارچه بسته نرمافزاري سپيدار ، ضمن كنترل فعاليت هاي مربوط به پرداخت حقوق ، اطلاعات مناسبي را در اختيار استفاده كنندگان قرار ميدهد .

خلاصه اي از امكانات سيستم حقوق و دستمزد
•      تعريف پرسنل ، اطلاعات شنلسنامه اي ، سوابق كاري ، تحصيلات و ...
•   عوامل پر كاربرد مانند حقوق پايه ، حق جذب ، حق مسئوليت ، اضافه كاري عادي ، اضافه كاري تعطيلي ، ماموريت ، نوبتكاري و ... در سيستم وجود دارند و فرمول هاي آنها مطابق قانون تعريف شده است .
•      تعريف شعب بيمه و حوزه هاي مالياتي مرتبط با شركت
•      تعريف اطلاعات متغير هر سال مانند جدول ماليات ، سقف بيمه ، سقف عيدي و ...
•      تعريف مشاغل ، مراكز هزينه ، محل هاي خدمت و گروههاي مالياتي مختلف و برقراري ارتباط بين آنها و پرسنل
•      تعريف قرارداد پرسنل و تعيين وضعيت استخدامي ، مبلغ مزاياي ثابت و مبلغ كسور ثابتي كه به پرسنل تعلق ميگيرند
•      تعريف اطلاعات اول دوره پرسنل مانند مانده مرخصي ، سوابق خدمت و پرداختهاي قبل از راه اندازي سيستم
•   ورود اطلاعات ماهانه كاركردي و ريالي (مساعده و ... ) پرسنل بصورت دستي و همچنين امكان دريافت اطلاعات از كارت ساعت با فايلهاي excel و text
•      تعريف و مديريت وام و اقساط پرسنل
•      محاسبه حقوق ماهانه
•      محاسبات عيدي ، ذخيره سنوات ، بازخريد سنوات ، ذخيره مرخصي و بازخريد مرخصي
•      محاسبات تسويه حساب پرسنل و تهيه گزارش تسويه حساب
•      صدور سند حسابداري حقوق ، عيدي ، مرخصي ، سنوات و تسويه حساب
•      امكان تعريف اطلاعات و محاسبه ماليات بر اساس روشهاي تعديل ماهانه درآمد ، تعديل سالانه درآمد و بدون تعديل
•      امكان تعريف اطلاعات و محاسبه معافيت بيمه تامين اجتماعي سهم كارفرما
•      امكان تهيه فيش حقوق ، فيش عيدي ، فيش بازخريد مرخصي و فيش بازخريد سنوات
•      امكان تهيه ليست بيمه ، ليست خلاصه بيمه و ديسكت بيمه تامين اجتماعي
•      امكان تهيه ليست ماليات ، ليست خلاصه ماليات و ديسكت ماليات وزارت دارايي
•      امكان تهيه ليست پرداخت حقوق
•      امكان تهيه ديسكت پرداخت بانك با فرمتهاي مختلف مربوط به بانكهاي مختلف
•   امكان مشاهده كليه اطلاعات پرسنلي ، كاركرد و مبالغ محاسبه شده در ماه هاي مختلف براي افراد مختلف در يك ليست و جدول و امكان چاپ يا ذخيره آن به فرمت Excel
•   امكان تعريف 20 ليست با فرمتهاي مختلف و ذخيره كردن آنها در سيستم براي مراجعه هاي بعدي و گزارش گيري بر اساس آن فرمتهاي خاص

 


 

نگاهي به برخي از امکانات عمومي‌ نرم‌افزارهاي سپيدار


•               نصب آسان و ساده همراه با راهنما      
•               يكپارچگي و تعامل بين سيستم‌ها به منظور راحتي و صرفه جويي در ورود اطلاعات با اعمال كنترل‌هاي لازم
•               امكانات لازم براي محاسبه و تهيه گزارش ماليات بر ارزش افزوده
•               تعيين دسترسي براي هر كاربر روي هر فعاليت سيستم
•          وجود بيش از 30 فيلد اطلاعاتي اضافه براي هر فرم با قابليت تعريف و ورود اطلاعات توسط كاربر و امكان گزارش گيري از آن اطلاعات به همراه اطلاعات اصلي سيستم
•               تغيير در گزارشهاي سيستم توسط كاربر مجاز
•               قابليت تنظيم امكانات موجود سيستمها با نياز كاربران به منظور راحتي در استفاده از نرم‌افزار
•               دسترسي ساده به فعاليتهاي پرمراجعه و جاري روزانه از طريق تنظيم "ميزكار"
•               به روز رساني محصولات به روش هاي گوناگون (سايت سپيدار ، لوح فشرده و ....)
•               شماره گذاري کليه اسناد عملياتي سيستم‌ها به صورت خودكار يا دستي
•               عمليات ارزي و تسعير آن
•               امكانات تعيين ارز پايهً سيستم از قبيل ريال، يورو، دلار، پوند و ....
•               راهنماي استفاده كاربري بدون نياز به جستجو در كليه فرمها
•               ارسال اطلاعات به محيط Excel
•               نمايش و ورود اطلاعات به زبانهاي مختلف ( فارسي، انگليسي)

 


 عامل فروش رسمي نرم افزارهاي جامع حسابداري سپيدارسيستم آسيا
جهت خريد نرم افزار با 09383348484  تماس بگيريد

شما مي توانيد تنها باارسال يك sms  در هر لحظه از شبانه روز، از امكانات: مشاوره،خريد،ارسال پگ و...   مطلع شويد .
ارسال بسته نرم افزار به كليه نقاط ايران در سريعترين زمان ومشاوره وپشتيباني آنلاين  


                                                                                                باتشكر - رودكي

 

نوشته شده در پنجشنبه 30 تیر1390ساعت 7 بعد از ظهر توسط رودکی| |

 

عامل فروش رسمي نرم افزارهاي جامع حسابداري سپيدارسيستم آسيا

جهت خريد نرم افزار با 09383348484  تماس بگيريد

شما مي توانيد تنها باارسال يك sms  در هر لحظه از شبانه روز، از امكانات: مشاوره،خريد،ارسال پگ و...   مطلع شويد .

ارسال بسته نرم افزار به كليه نقاط ايران در سريعترين زمان ومشاوره وپشتيباني آنلاين  

                                                                                                        باتشكر - رودكي

 

بسته جامع
بسته جامع شامل 5 سيستم حسابداري،مشتريان و فروش،دريافت و پرداخت، تامين كنندگان و انبار ، سيستم حقوق و دو زير سيستم رديابي و دو واحدي و شبكه مي‌باشد.

  • حسابداري
  • مشتريان و فروش
  • دريافت و پرداخت
  • تامين كنندگان و انبار
  • حقوق و دستمزد
  • نسخه شبكه 8 كاربره
  • زير سيستم رديابي
  • زير سيستم دو واحدي

قيمت 29,500,000 ريال

بسته توليدي
اين بسته نرم افزاري شامل 4 سيستم حسابداري ، مشتريان و فروش ،دريافت و پرداخت ، تامين كنندگان و انبار با امكان دريافت از توليد و خروج از نوع مصرف مي باشد.

 

  • حسابداري
  • مشتريان و فروش
  • دريافت و پرداخت
  • تامين كنندگان و انبار

قيمت 16,000,000 ريال
 

 

بسته توليدي و حقوق و دستمزد
اين مجموع شامل بسته توليدي و سيستم حقوق مي‌باشد


  • حسابداري
  • مشتريان و فروش
  • دريافت و پرداخت
  • تامين كنندگان و انبار
  • حقوق و دستمزد

قيمت 22,000,000 ريال

 

بسته بازرگاني
اين بسته نرم افزاري شامل 4 سيستم حسابداري ، مشتريان و فروش ،دريافت و پرداخت ، تامين كنندگان و انبار مي باشد.


  • حسابداري
  • مشتريان و فروش
  • دريافت و پرداخت
  • تامين كنندگان و انبار

قيمت 14,500,000 ريال

 

بسته بازرگاني و حقوق و دستمزد
اين بسته شامل بسته بازرگاني و حقوق و دستمزد مي‌باشد


  • حسابداري
  • مشتريان و فروش
  • دريافت و پرداخت
  • تامين كنندگان و انبار
  • حقوق و دستمزد

قيمت 20,500,000 ريال

 

بسته خدماتي
اين بسته نرم افزاري شامل 3 سيستم حسابداري، مشتريان و فروش، دريافت و پرداخت مي باشد.


  • حسابداري
  • مشتريان و فروش
  • دريافت و پرداخت

قيمت 11,000,000 ريال
 

 

بسته خدماتي و حقوق و دستمزد
اين بسته شامل بسته خدماتي و حقوق و دستمزد مي‌باشد


  • حسابداري
  • مشتريان و فروش
  • دريافت و پرداخت
  • حقوق و دستمزد

قيمت 17,000,000 ريال
 

 

بسته اداري
اين بسته شامل دو سيستم حسابداري و حقوق و دستمزد مي‌باشد


  • حسابداري
  • حقوق و دستمزد

قيمت 8,000,000 ريال
 

 

بسته اداري و تامين كنندگان و انبار
اين بسته شامل بسته اداري و تامين كنندگان و انبار مي‌باشد


  • حسابداري
  • تامين كنندگان و انبار
  • حقوق و دستمزد

قيمت 14,000,000 ريال

 

بسته اداري و دريافت و پرداخت
اين بسته شامل بسته اداري و سيستم دريافت و پرداخت مي‌باشد .


  • حسابداري
  • دريافت و پرداخت
  • حقوق و دستمزد

قيمت 11,000,000 ريال

 

بسته نرم افزاري مالي
اين بسته شامل دو سيستم حسابداري و دريافت و پرداخت ميباشد


  • حسابداري
  • دريافت و پرداخت

قيمت 6,000,000 ريال
 

 

بسته مالي و تامين كنندگان و انبار
اين بسته شامل بسته مالي و سيستم تامين كنندگان و انبار مي‌باشد


  • حسابداري
  • دريافت و پرداخت
  • تامين كنندگان و انبار

قيمت 12,000,000 ريال

 

بسته حسابداري پايه
اين سيستم به صورت مستقل از ساير بسته هاي نرم افزاري قابل عرضه مي باشد.


  • حسابداري

قيمت 2,900,000 ريال
 

 

 

بسته حسابداري پايه و تامين كنندگان و انبار
اين بسته شامل دو سيستم حسابداري و تامين كنندگان و انبار مي‌باشد


  • حسابداري
  • تامين كنندگان و انبار

قيمت 8,000,000 ريال
 

 

سيستم خرده فروشي
با استفاده از اين سيستم موسساتي كه داراي بخش خرده فروشي مي‌باشند مي‌توانند جهت سرعت بخشيدن به عمليات خرده فروشي خود با حفظ يكپارچكي سيستمها استفاده نمايند. اين سيستم فقط روي بسته هاي جامع ، توليدي و بازرگاني قابل ارائه است.

قيمت 3,000,000 ريال
 

 

زير سيستم ارزي
اين زير سيستم امكان استفاده از بيش از يك ارز و تبديل آنها به ارز پايه و صدور سند تسعير ارز را امكان پذير مي‌سازد.

قيمت 2,000,000 ريال
 

 

زير سيستم رديابي
اين زير سيستم امكان رديابي يك عامل تفكيك كننده (تاريخ انقضا يا سري ساخت يا حواله انبار ...) مواد يا محصولات در هر انبار را در سيستمهاي مشتريان و فروش و تامين كنندگان و انبار را ميسر مي سازد.

قيمت 1,500,000 ريال
 

 

زير سيستم دو واحدي كالا
اين زير سيستم امكان ورود اطلاعات رسيدهاي ورود و خروج كالا و فاكتور را بر حساب دو واحد اندازه گيري براي هر كالا را فراهم مي سازد.

قيمت 1,500,000 ريال

 

نسخه شبكه 8 كاربره
امكان استفاده هم زمان 8 كاربر بر روي يك شبكه داخلي از طريق تهيه نسخه شبكه فراهم مي باشد.

قيمت 5,000,000 ريال
 

 

چند شركت همزمان
بسته هاي نرم افزاري سپيدار امكان استفاده از يك سيستم براي چند شركت را به صورت هم زمان با پايگاه داده هاي متعدد فراهم مي سازد.

قيمت 20% مبلغ فاكتور
 

نسخه زبان دوم
زبان دوم امكان استفاده كامل از سيستم را به دو زبان انگليسي و فارسي بطور هم زمان فراهم مي نمايد. در اين نسخه تمام امكانات، صفحات ورودي و گزارش هاي سيستم بنابر انتخاب كاربر به زبان انگليسي و يا فارسي قابل استفاده هستند.

قيمت 3,000,000 ريال
 

قفل مشاهده
با استفاده از اين قفل امكان مشاهده عمليات انجام شده و اخذ گزارشات وجود دارد

قيمت 1,000,000 ريال
 

 

نسخه شبكه 4 كاربره
امكان استفاده هم زمان 4 كاربر بر روي يك شبكه داخلي از طريق تهيه نسخه شبكه فراهم مي باشد.

قيمت 2,500,000 ريال
 

نسخه شبكه 12 كاربره
امكان استفاده هم زمان 12 كاربر بر روي يك شبكه داخلي از طريق تهيه نسخه شبكه فراهم مي باشد.

قيمت 7,500,000 ريال
 

 

نوشته شده در پنجشنبه 30 تیر1390ساعت 7 بعد از ظهر توسط رودکی| |